Siukum Balala Siukum Balala
664
BLOG

Modlitwa do Św.Prota we Frankfurcie

Siukum Balala Siukum Balala Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 69

Patronie Święty Procie mój
Ty zawsze przy mnie stój
Rano wieczór, we dnie w nocy
Bądź mi zawsze ku pomocy
By żaden we Frankfurcie Klaus
Nigdy nie wrzeszczał do mnie - Raus !
Bym whisky wychlać mógł cztery szklany
By nikt nie mógł powiedzieć żem wlany
Bym Niemców mógł pytać, tak tylko dla picu
Czy byli może kiedyś w Auschwitzu ?
By nigdy żaden Szturmbanfuhrerek
Nie krzyczał otwieraj schnelle neseserek
Bo przez nienawistne ich krzyki i spojrzenia
Ja wojenne natychmiast mam skojarzenia
Przez jednego z drugim hitlerka
Przed oczyma staje mi babcia - szmuglerka
I sznapsem żandarm rozochocony
Szarpiący babcię za balerony

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka