Siukum Balala Siukum Balala
2040
BLOG

New Religion

Siukum Balala Siukum Balala Polityka Obserwuj notkę 86

Umiłowani bracia i siostry ! Wy wszyscy, którzy kroczycie szeroką jasną drogą w stronę lepszej przyszłości, kroczycie zbudowani zgodą i spojeni wzajemnym szacunkiem i miłością, chcę iść z wami. Salonowy kaznodzieja brat Epoksydiusz - skrzyżowanie ks. Skargi z Savonarolą - napominał mnie, grzmiał, straszył ogniem piekielnym i wiekuistą męką. Wiem, moje dotychczasowe życie wypełnione było grzechem, występkiem i niekonstruktywnym szyderstwem, dziś na domiar złego, znalazłem w kuchni rozsypane zapałki, jestem więc również lunatykującym  podpalaczem.

Nie chcę tak dłużej żyć, co będzie jak pójdę z zapałkami w miasto i nie zachowam się jak dziewczynka z zapałkami tylko jak peeselowski piroman z OSP ? Muszę to zmienić, najwyższa pora.

Dziś w drodze do pracy doznałem iluminacji. A może to był fotoradar ? Jeśli to był fotoradar to za dwa tygodnie się dowiem, prosiłbym wówczas o dobrowolne datki, będę potrzebował 70 funtów. A jeśli to była iluminacja i brat Epoksydiusz ma rację ? Wtedy jako ten Szaweł z Tarsu chcę zostać  apostołem nowego kościoła, który właśnie  wykluwa się nad Wisłą, chcę iść z wami jako apostoł kultu Cargo.

Sprawdzałem na Wiki, każda religia oparta jest na regułach do przestrzegania, których zobowiązani są wszyscy wierni. Wikipedia podaje również, że w religii obowiązują jakieś kanony. Tu chciałbym zastrzec, że tego słowa nie jestem pewny, gdyż Wiki w innych językach podaje, że kanony to armaty. Nie wiem czy dobrze wbiłem się w tok rozumowania pana prezydenta, ale chyba załapałem wreszcie co miał na myśli mówiąc: Chopin wygląda jak armata ukryta w krzakach. Wielkanoc się zbliża a podobno nikt nie znał takich przepisów na mazurki jak ten cały Chopin, mucha nie siada i palce lizać. Pan prezydent jest znanym sybarytą i na czym jak na czym, ale na jedzeniu to się w jego domu nie oszczędza.

Żeby tylko prof. Nałęcz nie podrzucił innego hasła : armaty zamiast masła. Wówczas pan prezydent ze swoim szogunem może zakazać  peeselowcom wysyłki masła do Rosji, wysyłając w to miejsce armaty. Wojna gotowa a przecież poza pisowskimi bezbożnikami nikt w tym kraju wojny nie chce. Nawet Palikot przeszedł na pozycje pacyfistyczne.
Umiłowani ! Kiedy doznałem iluminacji stworzyłem IX nakazów, których powinien przestrzegać każdy człowiek chcący  uchodzić  za prawowiernego członka naszej  wspólnoty i szczerego  wyznawcę nowego kultu, autobusowego kultu Cargo. 

I. Nie będziesz miał kandydatów na prezydenta przede Mną. 
II. Nie będziesz nagrywał starszych zboru swego nadaremno
III. Pamiętaj by w każdym wiecu wyborczym uczestniczyć.
IV. Czcij ptaka swego ( czekoladowego ) 
V. Nie cybuj 
VI. Nie durczokuj 
VII. Nie amberuj 
VIII. Nie pożądaj rzeczy pisowca swego(One już należą do komornika) 
IX. Ani zegarka szefa swojego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka