Siukum Balala Siukum Balala
2255
BLOG

Pani premier w mojej foto szopie

Siukum Balala Siukum Balala Polityka Obserwuj notkę 158


Jestem  zaskoczony tym brakiem zdecydowania u osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku pani premier. Osobom mającym mgliste pojęcie o pijarze wydaje się, że wszystko jest w porządku, bo pani premier w nowej garsonce wygląda bardzo twarzowo. Zgoda. W tej garsonce nawet premier płci męskiej nie wyglądałby lepiej, nawet arbiter elegantiarum, dwojga imion niedoszły premier z Krakowa. Chodzi o to, że wszyscy ci, którym powinno zależeć na jak najlepszym wizerunku szefowej rządu - więc pijarowcy i osoby odpowiedzialne za edycję zdjęć z panią premier - zatrzymali się w pół drogi. Nie doskonalą się w swoim fachu, a przecież trening czyni mistrza. Nauczyli się robić blondyna z byłego premiera i - wydaje się - że spoczęli na laurach. A mnie w nowym wizerunku pani premier brakuje tego, co potocznie określa się ostatnim muśnięciem pędzla. Brakuje przysłowiowego werniksu. Dziś dysponując dobrym aparatem, dobrą matrycą, można z kobietą wyczyniać cuda:  mam tu na myśli zdjęcia. Nic innego nie mogę mieć na myśli, bowiem jestem w trakcie odnowy moralnej. To już nie są te czasy kiedy na obiektyw nakładało się nylonową pończochę, aby zmiękczyć wizerunek, a twarz wydłużało się lub skracało -  w zależności od potrzeb - przekrzywiając powiększalnik marki Krokus. Dziś mamy do tego doskonałe narzędzia w postaci Fotoshopa. To już przeszłość kiedyśmy, w czasach rządów pani Suchockiej dysponowali jedynie prościutkim Paintem i nic się nie dało zrobić z wizerunkiem byłej pani premier, przez co nie cieszyła się ona poparciem porównywalnym z poparciem jakim cieszy się obecnie  pani dr Ewa. Dziś naprawdę możemy robić zdjęcia  doskonałe, trzeba jedynie się przyłożyć i trzeba wiedzieć czego się od modela oczekuje. Ja w swojej foto szopie stworzyłem taką luźną, artystyczną wizję, jak wyobrażałbym sobie panią premier w niedalekiej przyszłości. Mam nadzieję, że moją wizję podziela większość Polaków.

Zobacz galerię zdjęć:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka