Siukum Balala Siukum Balala
2448
BLOG

Zaklęte rewiry. Opowieść z życia kelnera ( podsłuchane)

Siukum Balala Siukum Balala Społeczeństwo Obserwuj notkę 49

- Ober ! ( a może Oberst ? )
- Uprzejmie słucham panie rotmistrzu
- Podaj mi kieliszek jarzębiaku
- Uprzejmie służę panie rotmistrzu
- Co durniu podałeś na " siódemkę " ?
- Butelkę jarzębiaku panie Fornalski
- Durniu ! na siódemkę miała iść " pluskwa " i
kieliszek jarzębiaku
- A łaaałłł ! niech mnie pan nie szarpie za ucho
panie Fornalski
- Zabierz durniu flaszkę jarzębiaku od tego
alkoholika Zarębskiego i podrzuć " pluskwę"
- Panie Grela ! na " trójkę " devolay i dwa kierunkowe
- Już się robi panie Pancer
- Boryczko ! durniu !
- Słucham panie Robercie ?
- Szoruj ze szparagami pod beszamelem na
" dziewiątkę " jak będziesz wracał zostaw talerz paraboliczny
na wózku z przekąskami
- Się robi panie Fornalski, tylko niech mnie już nie szarpie za nos.
- Goń durniu !
- Fornalski !
- Słucham uprzejmie panie Pancer
- Durniu ! Dlaczego w barze do tej pory nie
rozłożono jeszcze dyktafonów ?
- Boryczko ! Durniu ! Dlaczego nie rozłożyłeś
dyktafonów w barze ?
- Się nie rozdzielę panie Fornalski nie jestem sygnał
akustyczny, jestem kelnerem, panie Robercie.
- Szoruj do kuchni po dyktafony. Durniu !
- Grela ! Dwa światlowodowe i mielony z buraczkami
dla red. Nowakowskiego
- Już podaję.
- Boryczko ! Durniu !
- Goń na " piątkę "do tej " cioty " Humaniewskiego i przesuń wazon
z tulipanami bo chłopaki z nasłuchu skarżą się na trzaski.
- Już się robi panie Albinie.
Ech ! ... ciężka jest praca górnika, nie łatwa jest praca kelnera,
tak pieśń się moja zaczyna, pieśń o zachodnich bankierach...
graj Cyganie graj, bo chamy róg zatracili, a co gorsza na sznur
odwagi zabrakło.

Zobacz galerię zdjęć:

... tak jest panie Albinie
... tak jest panie Albinie Baron Humaniewski ? być może Kto mi to qurwa zrobił ?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo