Siukum Balala Siukum Balala
1980
BLOG

Waldemar Kuczyński wchodzi na ring

Siukum Balala Siukum Balala Polityka Obserwuj notkę 83

 

Fragment programu publicystycznego “ Tak jest “ produkcji TVN
Występują :
Waldemar Kuczyński - ekonomista
Paweł Śpiewak - profesor
Andrzej Morozowski - redaktor

- Panie Waldku czy PO powinno przegrać wybory ?
- Mhmm ! Brhmmm !
- Powinno przegrać, ale nie z PiS - em, ja się na to nie godzę, bo
to partia totalitarna, kierowana przez człowieka owładniętego paranoją, człowieka, który chce zniszczyć Polskę, a potem zemsta na niewinnych. To jest jego cel polityczny
- A z innymi partiami ?
- Brhmmm ! Mhmmm !
- Z innymi partiami tak, z SLD może, ze wszystkimi może z Palikotem może,  ja nie mam nic przeciwko... brhmm ! ale nie z PiS- em. Powinna przegrać bo się Platforma zakurzyła i musi się teraz w opozycji otrzepać. Ale nie z PiS-em ! Nie !
Mhmmm !
- A z Ziobrą ?
- Co ? brhmm ! z Ziobrą nie, bo on jest ohydny.
- Waldek nie przypinaj łatek
- Poczytaj Paweł ich statut, on jest jak Robespierre, wszystkich wytnie,
a potem sam pójdzie pod gilotynę.
- Waldek ! Nie dyskutujmy w atmosferze rozgorączkowania i namiętności
- Ja, ja nie jestem ani rozgorączkowany, ani namiętny !
- Waldek ! pozwól mi powiedzieć
- Ja nie jestem namiętny !
- Dziwka !
- Co dziwka ?
- Kto powiedział w 2003 roku, że Kaczyński traktuje demokracje jak dziwkę ?
- Kto ?
- Ty Paweł tak powiedziałeś
- Że jak dziwkę traktuje
- Waldek daj mi coś powiedzieć !
- A kto powiedział dziwka ?
- Waldek ty oszalałeś !
- A kto powiedział dziwka ?
- Waldek !
- A kto powiedział dziwka ?
Panowie musimy już kończyć.

http://www.tvn24.pl/tak-jest,39,m/po-powinna-przegrac-wybory,422113.html#autoplay

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka